Facebook Twitter Google Plus Instagram

Din åsikt är mycket viktig för oss

Enkäten tar 5-7 minuter

Best Western Rewards-medlemmar får 250 poäng som tack för hjälpen

Best Western Rewards FAQ- Vanliga frågor

1. Hur ser jag mitt poängsaldo?
2. Hur loggar jag in som medlem i Best Western Rewards?
3. Har du inget lösenord eller har du glömt ditt lösenord?
4. Jag saknar poäng från en övernattning, var ska jag rapportera det?
5. Jag har tappat bort mitt medlemskort, hur beställer jag ett nytt?
6. Hur mycket poäng tar hotellen för en frinatt?
7. Hur bokar jag en frinatt?
8. Hur länge gäller mina intjänade poäng?
9. Hur länge gäller min medlemsnivå?
10. Hur ändrar jag adress på mitt konto?
1. Hur ser jag mitt poängsaldo?
Vi skickar ut ett nyhetsbrev regelbundet via email där du kan se ditt poängsaldo. Du kan även logga in på ditt konto för att se ditt aktuella poängsaldo.
Har du ingen eller felaktig email registrerad kontakta medlemsservice för assistans.E-post: bwr.service@bestwestern.com eller 020-792 752.

2. Hur loggar jag in som medlem i Best Western Rewards?
I det övre högra hörnet på vår hemsida står det Rewards login, klicka på det. Här loggar du in med medlemsnummer/email och lösenord. Om du inte har varit
inloggad förut behöver du skapa ett eget lösenord. Klicka på 'Skapa lösenord' och följ instruktionerna.

3. Har du inget lösenord eller har du glömt ditt lösenord?
Om du inte har något lösenord eller har glömt det så kan du skapa ett lösenord till ditt konto. Gå in på ditt medlemskonto via på vår hemsida www.bestwesten.se

Om du har glömt ditt lösenord klickar du på 'Glömt lösenord' och ditt lösenord skickas till den e-post adress som finns registrerad på ditt konto.
Du kan sedan enkelt ändra lösenord när du är inloggad på ditt konto. Klicka på ''Min Profil', 'Min Best Western Rewards infomation', och klicka på 'Ändra'.

Har du ingen e-post registrerad på ditt konto eller är det en gammal e-post adress så kan du uppdatera den genom att skicka ett  e-post meddelande
med din nya e-post adress och medlemsnummer till bwr.service@bestwestern.com. Du kan även ringa vår medlemsservice på 020 -792 752.

4. Jag saknar poäng från en övernattning, var ska jag rapportera det?
Du kan även skicka in en kopia av ditt kvitto från din vistelse vistelse/bilhyra. Efterregistrering tillåts upp till sex månader i efterhand. Skicka ditt
underlag via e-post, fax eller per post. Kom ihåg att skriva ditt medlemsnummer på underlagen.

E-post: bwr.service@bestwestern.com                  
Faxnummer: +39 02 2901 3057

Efterregistrering av poäng hos Avis

5. Jag har tappat bort mitt medlemskort, hur beställer jag ett nytt?
Logga in på ditt medlemskonto med ditt medlemsnummer och lösenord. Klicka på 'Mitt konto' och 'Beställ nytt kort'. Dubbelkolla så att adressen
på ditt konto stämmer. Ett nytt medlemskort kommer inom tre veckor.

På vår hemsida www.bestwestern.se kan du beställa ett nytt kort, under Best Western Rewards, 'Förlorat kort'. Fyll i formuläret så kommer
ett nytt medlemskort om cirka tre veckor. Det kostar ingenting att beställa ett nytt kort. Om du bor hos oss under tiden kan du uppge ditt medlems-
nummer för att få de förmåner och poäng du ska ha som medlem i Best Western Rewards. Saknar du även medlemsnumret kan du få hjälp med det 
via vår medlemsservice och bokning, 020 -792 752.

6. Hur mycket poäng tar hotellen för en frinatt?
Det varierar beroende på vilket hotell som du vill bo på och säsong. På vår hemsida när du gör en bokning kan du se vad alla hotell tar för en frinatt.
Du kan också kontakta vårt centrala bokningsnummer; 020 - 792 752.

7. Hur bokar jag en frinatt?
Bokning av frinatt görs via vår hemsida eller vår centralbokning 020-792 752. Gäller för 1-2 personer, i standard dubbelrum, valfri veckodag i mån av plats.

8. Hur länge gäller mina intjänade poäng?
Sedan 1 januari 2016 har intjänade poäng obegränsad giltighetstid, och förfaller därmed aldrig.

9. Hur länge gäller min medlemsnivå?
När du nått en ny medlemsnivå är du garanterad att behålla den under minst 12 månaderna, du ser ditt nya förfallodatum på ditt nya
medlemskort. Om du efter dessa 12 månader inte bott så många poängkvalificerande nätter som krävs för din medlemsnivå, flyttas du ned till
nivån närmast under. Du flyttas aldrig ner mer än en nivå åt gången.

10. Hur ändrar jag adress på mitt konto?
Logga in på ditt medlemskonto. Väl inloggad klickar du på 'Mitt konto' och 'Uppdatera'.  Ändra din adress och klicka på 'Sänd'. Det går även
bra att skicka ett e-post meddelande till bwr.service@bestwestern.com med din nya adress och ditt medlemsnummer.
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2016 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse