Facebook Twitter Google Plus Instagram Chat

Din åsikt är mycket viktig för oss

Enkäten tar 5-7 minuter

Best Western Rewards-medlemmar får 250 poäng som tack för hjälpen

Intjäning av poäng  

Du får 10 poäng/US Dollar på logipriset mot en fast växelkurs mot USD,  i samband med boende på våra hotell runt om i världen.
Poäng ges på upp till 3 bokade rum, förutsatt att övriga boende inte gör anspråk på poängen.
Vid konferens får du 1 000 poäng/konferensvistelse med övernattning.  Du får även 1 000 poäng när du bokar ett hotellpaket (boende + t.ex. show, sportaktivitet, familjeaktivitet etc).

Poäng ges på alla kvalificerade rumspriser (allmänna priser och företagspriser bokade via vår hemsida, telefonbokning eller
direkt till hotellet). Bokningar via nätbaserade resebolag (s.k. tredjepartskanaler) räknas inte som bonusgrundande nätter, oavsett pris.


Poäng via partners

Avis Hyrbilar
När du hyr bil hos Avis erhåller du 1000 bonuspoäng per hyrtillfälle på kvalificerade priser och upp till 30% rabatt.
Läs mer 
                                

Sixt Hyrbilar
När du hyr bil hos Sixt erhåller du 1000 bonuspoäng per hyrtillfälle på kvalificerade priser och upp till 35% rabatt
Läs mer
                                     

Budget Rent a Car
När du hyr bil hos Sixt erhåller du 1000 bonuspoäng per hyrtillfälle på kvalificerade priser och 10% rabatt.
Läs mer
 

Våra flygbolagspartners

Som Best Western Rewards-medlem har du även möjlighet att samla miles hos vissa flygbolag - 250 miles per vistelse.
Du väljer själv om vistelsen ska ge miles hos ett flygbolag eller poäng i Best Western Rewards. 

Vi samarbetar med: Air Berlin, Air Canada, Alaska Airlines, Air France*, Alitalia, American Airlines, Asiana Airlines,
China Southern Airlines, Continental Airlines, Czech Airlines, Delta Air Lines, Italian Airlines, KLM*, Lan Airlines,
Lufthansa**, Northwest Airlines, Scandinavian Airlines, Turkish Airlines och US Airways. 
Läs mer 
 
 
 

Efterregistrering av poäng

Om du av någon anledning inte fått dina poäng registrerade för en hotellvistelse eller hos Avis, har du möjlighet att få dessa
registrerade i efterhand. Det krävs dock att du kan styrka  din vistelse/bilhyra med en kopia av ditt kvitto.

Efterregistrering tillåts upp till sex månader efter genomförd hotellvistelse/bilhyra. Skicka underlag via fax, post eller e-post.
Kom ihåg att skriva ditt medlemsnummer på underlagen.

Medlemsservice: 020-792 752
E-post: bwr.service@bestwestern.com
Faxnummer: +39 02 2901 3057

Efterregistrering av poäng hos Avis
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2017 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse