Best Western Rewards kampanj

Få ett Travel Card med 200 SEK när du bor hos oss!

Du tjänar på att bo hos oss i sommar, så missa inte vår medlemskampanj och dryga ut semesterkassan med ett Travel Card laddat med 200 SEK. Presentkortet kan du sen använda som delbetalning på valfritt Best Western hotell runt om i världen. Erbjudandet gäller när du bor på något av våra 4 200 hotell under perioden 1 juni till 3 september 2018.

Allt som krävs är att du är medlem i Best Western Rewards och att du registrerar ditt deltagande i kampanjen, här nedan. Kampanjen gäller både nya och befintliga Rewards medlemmar, så är du inte redan medlem passa på att registrera dig via länken nedan så ansluts du samtidigt automatiskt till kampanjen.

  • Ett Travel Card ges ut per medlem, och skickas ut via email efter den första kvalificerade vistelsen under kampanjperioden.

 

Tack för din registrering!

Börja spara genom att boka online hos oss nu.

Redan medlem?

Felmeddelande – kunde inte hitta medlem/medlemsnummer

Är du inte medlem?

Bli medlem i Best Western Rewards och ta del av exklusiva erbjudanden och förmåner över hela världen. 

 

Vanliga frågor om kampanjen

Kampanjerbjudandet är "Få ett 200 SEK ** Best Western Presentkort (Travel Card) på din första berättigade vistelse mellan 1 juni till 3 september 2018."

Vad är en kvalificerad vistelse?

Best Western Rewards®-medlemmar måste slutföra en kvalificerad vistelse för att få ett 200 SEK Best Western Travel Card®. En "kvalificerad vistelse" definieras som en vistelse som i normalfallet berättigar till Rewards poäng. Exempel på med undantag är en vistelse bokad via en online resebyrå, en paketerad bokning via researrangör eller en vistelse bokad till en kraftigt rabatterat specialpris (se Best Western Rewards programregler för mer information om behörighetskriterier). Utcheckning måste äga rum under kampanjperioden, senast den 3 september 2018 för att räknas till Kampanjen. Vistelser som har ett incheckningsdatum som överlappar början av kampanjperioden, räknas till kampanjen.

Hur lång tid tar det innan jag får mitt 200 SEK Travel Card när jag har slutfört min vistelse?

Medlemmar i Best Western Rewards som har kvalificerat sig för kampanjen och har en giltig e-postadress i sin profilprofil, kommer att få ett virtuellt (via e-post) 200 SEK Travel Card inom 2-3 veckor efter avslutad vistelse.  Medlemmen måste ha en giltig e-postadress för prisleverans.

Behövs medlemmar av Best Western Rewards REGISTRERAD för den här kampanjen för att vara berättigad att tjäna ett 200 SEK Travel Card?

Ja, medlemmar i Best Western Rewards måste vara REGISTRERADE för kampanjen INNAN den första vistelse för att kvalificera sig till ett 200 SEK Travel Card. Medlemmar i Best Western Rewards kan registrera sig online via hemsidan, via medlemsservice 020-792 752, Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller via våra hotell.

Hur många 200 SEK Travel Cards kan Rewards medlemmar få under kampanjperioden?

Varje Best Western Rewards medlem kan få ett (1) 200 SEK Travel Card under kampanjperioden.

Vad är giltighetstiden på 200 SEK Travel Card?

Utgångsdatumet kommer att variera. Varje 200 SEK Travel Card har en giltighetstid på 120 dagar från utställande datum. Utgångsdatum anges på presentkortet.

Vad händer om jag har en giltig e-postadress i min Best Western Rewards-profil, men jag föredrar att få ett plastkort med 200 SEK som skickas till mig?

Inga plastkort kommer att distribueras för denna kampanj.

Det har gått mer än 3 veckor, och jag har inte fått mitt e-postade Resekort än.

Ibland kan e-post fastna i ditt spamfilter. Kontrollera att du har lagt till Best Western i dina godkända e-postmeddelanden. Om du vill att vi skickr om ditt Travel Card vänligen kontakta Best Western Rewards medlemsservice 020-792 752, Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Kan alla medlemmar i Best Western Rewards delta?

Ja, alla medlemmar i Best Western Rewards är berättigade till denna kampanj, oavsett hemland. De "kvalificerade vistelserna" gäller också alla Best Western hotell över hela världen.

Varför registrerar Best Western inte automatiskt alla befintliga Best Western Rewards-medlemmar i säsongskampanjerna?

Att erbjuda kunder att registrera sig för kampanjer engagerar dem i vårt Best Western Rewards-program och vårt varumärke, och det hjälper oss också att mäta effekten av våra kampanjer, så att vi vet vad vi ska fortsätta att marknadsföra och vad vi eventuellt kan förbättra. Vi vill att du ska kunna välja vad som passar dig bäst.

Kan förfallodatumet på mitt Travel Card förlängas?

Nej, det finns inga tillägg på dessa kampanjkort.

** Presentkortet kommer att utfärdas i medlemmens lokala valuta i motsvarande ungefär 20 USD.

Regler och Villkor

Best Western Rewards®-medlemmar *** ("Medlemmar") som (a) registrerar sig för Kampanjen (antingen via hemsida eller vid receptionen på ett Best Western hotell)), (b) slutför en (1) berättigad vistelse * mellan 1juni 2018 och 3 september 2018 ("Promotionsperiod") på ett Best Western hotell, och (c) ha en giltig e-postadress i sin medlemsprofil vid tidpunkten för registrering för kampanjen får ett (1) kampanj 200 SEK  Best Western Travel Card® ("Presentkort").

Det finns en gräns på ett (1) 200 SEK presentkort som varje medlem kan tjäna under kampanjperioden. ** Presentkortet kommer att utfärdas i medlemmens lokala valuta. Kampanjregistrering och Best Western Rewards medlemskap krävs före den första kvalificerade vistelsen för att ta del av kampanjen. Vistelser som slutförts före Kampanjregistrering och Best Western Rewards medlemskap räknas inte. Medlemskap i Best Western Rewards kan registreras via Best Westerns hemsidan eller via våra hotell. Presentkortet är giltigt 120 dagar efter utfärdandet. Utgångsdatumet anges på presentkortet.

Kampanjen är inte giltig i kombination med något annat erbjudande, kampanj eller rabatt. Kampanjen kan inte överföras. Förutsättningarna för kampanjen kan ändras utan föregående meddelande. Vänligen tillåt ungefär 2-3 veckor från det att den berättigade vistelsen slutförts till leverans av presentkortet. Presentkortet skickas elektroniskt till medlemmens e-postadress (oavsett om medlemmen har valt bort Best Western-kommunikation). Presentkortet skickas inte via post eller på annat sätt än till medlemmen. Alla Best Western Rewards programregler gäller. Besök bestwesternrewards.se för fullständiga programvillkor. Alla Best Western Travel Card regler gäller. Besök travelcard.bestwestern.com för fullständiga Best Western Travel Card villkor.

Vid frågor kontakta medlemsservice 020-792 752, Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

***  Gäller alla medlemmar i Best Western Rewards oavsett hemland

* En "berättigad vistelse" definieras på samma sätt som en vistelse som i normalfallet ger Rewards poäng. Exempel på undantag är en vistelse bokad via en online resebyrå, en paketbokning via researrangör eller en vistelse bokad till en specialpris (se Best Western Rewards regler och villkor för mer information). Vistelser som äger rum under kampanjperioden måste ha utcheckningsdatum senast 3 september 2018 för att räknas till Kampanjen. Vistelser som sker under Kampanjperioden, men som har ett incheckningsdatum som överlappar början av Kampanjperioden, räknas till Kampanjen.

Varje Best Western® märkeshotell ägs och drivs i privat regi. Best Western och Best Western-varumärkena är registrerade varumärken av Best Western International, Inc. © 2018 Best Western International, Inc. Alla rättigheter förbehållna.

Menu

 Svenska
Menu