Best Western Sommarkampanj 2019 medlemmar

DET LÖNAR SIG ATT TA LEDIGT

Få Travel Card värt 20 Euro när du bor hos oss i Skandinavien


Just nu får du ett Travel Card värt 20 Euro när du bor på något av våra 150 hotell i Sverige, Norge eller Danmark.
Erbjudandet gäller mellan 17 september och 22 november 2021.

Allt som krävs är att du är medlem i Best Western Rewards och att du registrerar dig för erbjudandet innan du har din hotellvistelse.
Längre ner på sidan kan du enkelt registrera dig.

Kampanjen gäller både för dig som är medlem och för dig som blir ny medlem. Är du inte medlem ännu kan du registrera dig via länken längre ner på sidan. Du blir då automatiskt anmäld till kampanjen.

Ditt Travel Card kan sedan nyttjas som delbetalning på valfritt Best Western-hotell i hela världen och gäller fram till 31 mars 2022.

Under kampanjperioden kan varje medlem totalt få 2 stycken Travel Cards à 20 Euro.
Kortet skickas via mail 1-2 veckor efter den första kvalificerade vistelsen under kampanjperioden.
Kom ihåg att du behöver ha en aktuell mailadress i din medlemsprofil så att vi kan skicka ditt Travel Card till dig.

 

Tack för din registrering!

Börja spara genom att boka online hos oss nu.

Felmeddelande

It looks like your are already registered for this offer.

Redan medlem?

Felmeddelande – kunde inte hitta medlem/medlemsnummer

Är du inte medlem?

Bli medlem i Best Western Rewards och ta del av exklusiva erbjudanden och förmåner över hela världen. 

Bli medlem

 

Vanliga frågor om kampanjen

Kampanjerbjudandet är "Få ett 20 EUR** Best Western Travel Card på din första kvalificerade vistelse mellan 17 september och 22 november 2021."

Vad är en kvalificerad vistelse?

Best Western Rewards®-medlemmar måste slutföra en kvalificerad vistelse för att få ett 20 EUR Best Western Travel Card®. En "kvalificerad vistelse" definieras som en vistelse som i normalfallet berättigar till Rewards poäng. Exempel på undantag är en vistelse bokad via en online resebyrå, en paketerad bokning via researrangör eller en vistelse bokad till ett kraftigt rabatterat specialpris (se Best Western Rewards programregler för mer information om behörighetskriterier). Utcheckning måste äga rum under kampanjperioden, senast den 22 november 2021 för att räknas till Kampanjen. Vistelser som har ett incheckningsdatum som överlappar början av kampanjperioden, räknas till kampanjen.

 

Hur lång tid tar det innan jag får mitt 20 EUR Travel Card när jag har slutfört min vistelse?

Medlemmar i Best Western Rewards som har kvalificerat sig för kampanjen och har en giltig mailadress i sin kundprofil, kommer att få ett digitalt Travel Card inom 1-2 veckor efter avslutad vistelse.  Medlemmen måste ha en giltig mailadress för leverans.

 

Behövs medlemmar av Best Western Rewards registrera sig för den här kampanjen för att vara berättigad att tjäna ett 20 EUR Travel Card?

Ja, medlemmar i Best Western Rewards måste vara registrerade för kampanjen innan den första vistelsen för att kvalificera sig till ett 20 EUR Travel Card. Medlemmar i Best Western Rewards kan registrera sig online via hemsidan, via medlemsservice 020-88 15 41, bwr.service@bestwestern.com eller via våra hotell.

 

Hur många 20 EUR Travel Cards kan Rewards-medlemmar få under kampanjperioden?

Varje medlem kan få ett (1) 20 EUR Travel Card under kampanjperioden.

 

Vad är giltighetstiden på 20 EUR Travel Card?

Utgångsdatumet kommer att variera. Varje 20 EUR Travel Card har en giltighetstid på 120 dagar från utställande datum. Utgångsdatum anges på presentkortet.

 

Vad händer om jag har en giltig mailadress i min medlemsprofil, men jag föredrar att få ett plastkort med 20 EUR som skickas till mig?

Inga plastkort kommer att distribueras för denna kampanj.

 

Det har gått mer än 2 veckor, och jag har inte fått mitt mailade Travel Card än?

Ibland kan mail fastna i ditt spamfilter. Kontrollera att du har lagt till Best Western i dina godkända mail. Om du vill att vi skickar om ditt Travel Card vänligen kontakta Best Western Rewards medlemsservice 020-88 15 41, bwr.service@bestwestern.com

 

Kan alla medlemmar i Best Western Rewards delta?

Ja, alla medlemmar i Best Western Rewards för Sverige, Norge och Danmark är berättigade till denna kampanj.  

Kampanjvillkor

Best Western Rewards® 2021 Fall Promotion Scandinavia

Terms and Conditions

Best Western Rewards members (“Member(s)”) who (a) register for the promotion (either on bestwestern.se/bestwestern.no/bestwestern.dk or as otherwise permitted (e.g., at the front desk of any Best Western® branded hotel)), (b) complete one (1) eligible night stay*, a maximum of two (2) times,  between September 13, 2021 and November 22, 2021 (“Promotion Period”) at any Best Western branded hotel in Sweden, Norway or Denmark, and (c) have a valid email address listed in the Member’s account profile at the time of registration for the promotion, will earn one (1) promotional €20 EUR** Best Western Travel Card® (“Travel Card”) for each eligible night stay. There is a limit of two (2) €20 EUR Travel Cards or a total of €40 EUR in Travel Cards per Member during the promotion. Travel Cards expire on March 31, 2022.

Promotion is subject to cancellation or change without notice.  Promotion is non-transferable.  Promotion registration and Best Western Rewards enrollment/membership required prior to the eligible night stay applied to the promotion. An eligible night stay completed prior to promotion registration and Best Western Rewards enrollment/membership will not count towards satisfying the promotion requirements. Best Western Rewards enrollment may be completed by visiting bestwestern.se / bestwestern.no / bestwestern.dk.

Please allow approximately 1-2 weeks from completion of the eligible night stay to receive the Travel Card(s). The Travel Card(s) will be sent electronically to the Member’s email address (regardless of whether the Member has opted out of Best Western communications).  The Travel Card(s) will not be sent via mail or any other means other than to the Member’s email address as registered in the Member’s account profile. Travel Card(s) expire on March 31, 2022. The expiration date will be stated on the Travel Card. No extensions, substitutions, or replacements available.  The Travel Card(s) cannot be used to pay for the eligible stay, during which the Member qualified to receive the Travel Card(s) pursuant to this promotion.  The Travel Card(s) can be used toward a subsequent stay after the Travel Card(s) is received.

All Best Western Rewards program rules apply. Visit bestwesternrewards.com for complete program terms and conditions. All Best Western Travel Card rules apply. Visit travelcard.bestwestern.com for complete Best Western Travel Card terms and conditions.  Members may contact Customer Service at 020-881 541(Sweden), 800 11624(Norway), 800 109 88(Denmark).

*An “eligible night” stay for the purpose of this promotion is defined as a night at any Best Western branded hotel in Sweden, Norway or Denmark, at a rate eligible for earning points or airline/partner rewards, with the exception of a night booked through an online travel agency, a night booked through a tour operator, or a night booked at a special discounted rate (see Best Western Rewards program rules for further information on eligibility criteria). Eligible nights can be consecutive or separate and at the same Best Western branded hotel or separate hotels. Eligible nights which take place during the Promotion Period must be completed on or before Monday, November 22, 2021 to be counted towards the Promotion.

**Members will be issued a Travel Card in EUR.

Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. Best Western and the Best Western marks are service marks or registered service marks of Best Western International, Inc. ©2021 Best Western International, Inc. All rights reserved.

Menu

 Svenska
Menu