Vanliga frågor

Om du har kommentarer kring ditt senaste boende eller helt bara söker svar på frågor kring Best Western Hotels & Resorts hör gärna av dig till oss. För ändringar eller avboknignar av ditt bästa boende, vänligen ring till 020 792 752 där vår kundservice kommer kunna bistå och hjälpa dig vidare eller klicka på "Visa Bokning" i menyn ovanför för att själva hantera din bokning. Vi hanterar tyvärr inte ändringar och avboknignar över email.

 

Vanliga frågor

Jag behöver ändra eller avboka mitt boende

Under förutsättning att det pris du bokat är av- eller ombokningsbart gör du din ändring eller avbokning på samma sätt som du gjort din bokning. Har du bokat med hotellet direkt kontaktar du hotellet för att ändra eller avboka, har du bokat via vår hemsida ändrar eller avbokar du via hemsidan. Om du vill göra en ändring eller en avbokning på hemsidan gör du den genom att logga in via Min bokning-knappen under bokningsmodulen. Du behöver då uppge ditt bokningsnummer och din epost-adress.
 
 

Kontakta vår kundservice

Här är en lista över alla våra bokningskontor runt om i världen. Via de kontoren kan du göra nya boknginar och få svar på de flesta frågorna. Våra bokningskontor är alltid öppna.

 

Jag har en betalningsfråga

Betalningar sker på och hanteras av våra hotell. om du har en fråga rörande din betalning kan det oftast gå snabbast att kontakta hotellet direkt. Hotellens telefonnummer står alltid i hotellinformationen på den här sidan.

 

Jag har en BEST WESTERN REWARDS® fråga

Mm du har en fråga gällande Best Western Rewards®, vänligen besök Best Western Rewards® sida för vanliga frågor.

Menu

 Svenska
Menu